Palautusprosessi
Kun saamme pakettisi tiloihimme, laatuvalvontamme tarkistaa sen. Jos tuote täyttää standardimme, palautamme rahasi alkuperäiselle maksutavallesi ja ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.
Jos olet kotoisin yhdestä seuraavista maista, voit valita automaattisen tarran tekemisen annettujen linkkien avulla:
Tanska - https://return.shipmondo.com/collectorscage
Ruotsi - https://return.shipmondo.com/collectorscage-se
Ole hyvä ja odota enintään 10 työpäivää, jotta hyvitys näkyy pankkitililläsi. Hyvitys tehdään samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisessä tilauksessa.
Huomioithan, että olet vastuussa palautuksesi toimituskuluista sekä siitä, että paketti on asianmukaisesti pakattu ja suojattu, kunnes se saapuu toimistoomme Kööpenhaminassa.
Huomautus: Fyysisissä myymälöissämme tehdyt tilaukset ovat yleensä lopullisia, emmekä tarjoa palautuksia tai vaihtoja, ellei kuitissasi toisin mainita. Kehotamme sinua tarkistamaan tuotteesi huolellisesti ennen ostamista varmistaaksesi, että ne täyttävät tarpeesi ja odotuksesi.